Bajs och korv

Publicerat: 2009-03-06 kl. 18:38:35

Kära bloggen!
Geografin idag var grymt tråkigt. Samhällsprovet gick väl helt okej. Fett synd att massvis av det jag pluggat på inte kom. Ajajajdå. Sen klippte jag mig. Bajsfrisör säger jag bara. Om han säger 5 cm kortare så ska det väl fan bli 5 cm kortare? Nej tydligen inte. Han klippte väl cirka 10 cm så nu är jag korthårig... igen. Roligt att lika mycket jag sparat sen senaste klippningen försvann. Och jag som vill ha lååångt hår. Ni förstår nog att jag är missnöjd.

Denna helg blir ganska lugn med pluggning. Ska väl bara plugga pyttelite japanska och svara på några frågor i geografi. Sen kanske fräscha upp minnet om judendom, kristendom och islam för att hänga med lite bättre på religionen.

Nu är det snart träning. Vi ska fortsätta med inkastet vi ställde upp igår. Som förövrigt gick ganska dåligt för min del. Jag vet exakt hur jag ska göra, men när vi väl tränar på det med försvarare och grejs så får jag någon form av blackout. Skitjobbigt är det och jag känner mig som världens trögaste människa. Menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0