Äntligen söndag?

Publicerat: 2009-03-29 kl. 13:51:22

Imorrn börjar ytterligare en skolvecka. Hade knappt någon skola förra veckan för var sjuk i tre dagar och de resterande två gjorde man inte så mycket. Kom nyss på att jag har ju matteprov på tisdag... känns ju sådär lagom bra då jag inte räknat ut kapitlet än, men det ska göras idag. Sen så har jag engelskaprov (lätt) och sist men verkligen inte minst, preliminär inlämning av Darfurarbetet och det är verkligen inte klart.

Igår/inatt satt jag och kollade på One Tree Hill säsong 1. Åååh de är så himla unga och smala och jag vet inte vaad.. haha så söta allihopa! I miss those times :)



Kommentarer
Postat av: mickis

har också matteprov på tisdag...och har inte heller räknat klart kapitlet ^^,

2009-03-29 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0