Stryken och o-stryken.

Publicerat: 2009-06-01 kl. 15:57:04

Religionsprov idag vilket gick bra! Skrev grovt många sidor, närmare bestämt sexton. Hoppas verkligen jag klarar ett till MVG kriterie för det var det enda jag behövde för MVG i kursen! Nåja, nu har jag iallafall stryket religionsprovet från min lista. Dock blev jag tvungen att o-stryka EU-uppgiften då jag är tvungen att utveckla en fråga. Suck. Men det måste jag göra för MVG! Är fett taggad på att skriva klart den nu, så jag ska göra det så fort jag skrivit klart här.

Så jävla sämst att jag har engelska redovisning. Det förstör ju typ allt. Kunde han inte bara låtit bli... dock är jag en aning rädd att jag måste klara redovisningen bra för att få MVG. Om inte, så dör jag. Fast Erik vet att jag mer än allt vill ha MVG så han får väl ha överseende eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0