Still so tired.

Publicerat: 2009-06-08 kl. 18:34:31

Se7en som vi såg på religionen var jättebra så jag kunde tyvärr inte sova, så jag är fortfarande grovt trött. Vi fick tillbaka religionsprovet också, ni vet det jag skrev sexton sidor på, och det gick super! Lyckades pricka in alla betygskriterier så nu är mitt mvg i slutbetyg räknat! Även samhällskunskapen fick jag veta att jag klarat av, så högsta betyg där också!

Om en kort stund ska jag bege mig till sporthallen för lagmöte! Den hetaste punkten på schemat är nog presentationen av vår nya coach, vilken jag tror ingen vet vem det är! Men man har väl sina gissningar, men men! Det blir spännande och jag kommer självklart berätta mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0