Redovisning och förväxlade engelskaböcker.

Publicerat: 2009-06-03 kl. 12:05:37

Har haft redovisning nu. Jag var hur nervös som helst, fast det gick bra då jag var förberedd och hade stödord. Men som alltid kan det gå bättre. Frågade direkt efter om mitt betyg i kursen. MVG! Känner en stor lättnad nu, jag som varit orolig sedan förra veckans betygsamtal.

Efter lektionen (nyss) tog jag chansen att lämna in de böcker jag hade i skolan. Religionsboken, historiaboken och tillslut engelskaboken. Där kom första problemet. Engelskaboken var inte min, utan Natalias. Vi delar skåp så det är lätt att förväxla. Hämtade den andra som låg kvar i skåpet, och som jag antog var min. Nehej. Det var någon annans. Någon person med konstigt namn som hoppade av förra året. De på adminstrationen börja direkt säga att jag nog råkat förväxla den, typ att man råkat byta i matsalen... Ofta liksom. Vi har använt den där boken TVÅ gånger. Så jag gick direkt och snackade med Erik om detta och han sa att det hade blivit fel och att typ halva klassen hade sina böcker uppskrivna på någon annan. Så går det i den datoriserade världen. Men jag kunde bara skita i detta, för han vet att jag lämnat in.

Om kanske en timma ska vi dra oss till Kvarnholmen i Nacka för orientering. Nice price! Är fett taggad!

Juste, imorse när jag satte mig på bussen kom jag på att jag glömt min "mellis" hemma. Så jag fick hoppa av vid nästa station och rusa hem för att hämta. Sedan skjutsade mamma mig istället till stationen. Mwihi. Game time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0