Angels and demons.

Publicerat: 2009-06-14 kl. 23:50:12

Var på bio idag med mammsen och pappsen och såg Änglar & Demoner. Det var egentligen helt OK, men jag satt och störde mig på att det var en så otroligt stor skillnad på filmen och boken. Rollerna och en del av handlingen var helt förändrade, och då inte till det bättre. Tycker iallafall jag som har hört boken (lyssnat).

Det här var första gången på nästan två år jag gått på bio. Iallafall som jag minns. Senaste gången var 13 juli 2007 och då såg jag Harry Potter och Fenixorden. Så det var ett bra tag sedan. Ska iallafall gå på bio minst en gång till i år, och det är den 15 juli då jag + Emelie och Mikaela ska se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag längtar som tusan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0