Tre dagar

Publicerat: 2009-01-07 kl. 16:28:26

Mja, en skoldag blev det då icke. Alla lektioner i S-huset blev inställda på grund av kyla. Det var typ 7-8 grader i klassrummen. Som tur var skulle jag haft alla dagens lektioner där så det var bara att dra hem! Var i skolan i en timme ungefär.. från 7.40 till 8.40. Lyckat. Fick iallafall med ett nytt busskort hem!

Nu till vad jag haft för mig de senaste två dagarna!

I måndags så kom Jessica, Nicole och Alicia på besök! Det var väldans trevligt! Fick ett presentkort på ginatricot! När vi senare skulle skjutsa hem dem gick mammut och jag in i jakan för att köpa lite nytt smink och sånt. Och vad gör jag? Köper en brun mascara. Nej, det var ju inte riktigt det ska jag skulle ha. Det upptäcker jag ju förstås när jag kommer hem så det var bara att vända tillbaka. Och så var det stängt. Kul. Och oplomberad kosmetik kan man ju inte byta. Men vi bestämde oss för att testa igen nästa dag.

Så blev det tisdag och mammut och jag åkte till jakan igen. Och vet ni vad? Vi fick byta! Kanske för att vi hade en bra ursäkt och att hon var själv i butiken. Jaja. Efter det så kollade vi lite efter min mobil på MediaMarkt. Kände ett litet sug där att jag ville ha den. Men jag höll mig. Tills vi kom hem! Då bestämde jag mig för att jag ville ha den så pappa, mamma och jag åkte till NetOnNet och köpte den!  Min lite sena födelsedagspresent alltsååå :) Så nu har jag en ny mobil, Samsung Soul Pink, efter två långa år med min LG KG810. 

Ja, och så idag är det idag och den dagen har jag redan pratat om! Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

fin! :)

2009-01-08 @ 10:44:20
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Pappa

dyrt

2009-01-08 @ 12:22:42
Postat av: emellie-e

vad fin :D :D <3

2009-01-09 @ 15:08:05
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0