Täby Cup dag 3

Publicerat: 2009-01-04 kl. 23:44:39

Semifinal mot Haga Haninge - VINST! Stundtals bra, stundtals dåligt spelade laget. Vi kunde sååå mycket bättre. En riktigt rysare var det i slutet men tiden hann rinna ut och vi vann. Själv sög jag och gjorde noll poäng. Slutresultat: 34 - 32
Final mot Solna - Faktiskt en väldigt rolig, men samtidigt en jävligt jobbig match. I helhet så spelade laget inte så väldans bra, jag menar, vi kan så mycket bättre! Men Solna var även skitduktiga. Det gick faktiskt bra för min egen del, trots att jag inte fick spela mycket. Tyckte nog att jag borde fått spela lite mer eftersom jag faktiskt kämpade i 110% och lyckades även göra tre mål (sex poäng). Jag gjorde första två poängaren och satte även två skitsnygga skott i slutet efter matchen. Blev bajslycklig! Jag fattar inte vad som hänt med mig? Helt plötsligt sätter jag verkligen alla skott! Skitbra! Hoppas bara Emma kommer ihåg det här..... :) Men ja, om ni inte redan fattat det så förlorade vi. Slutresultat: 34 - 59

Jag tycker iallafall det gick bra för oss, även fast typ hela laget skäms över att vi kom tvåa i B-slutspelet. Men hallå, det måste väl ändå kännas bättre än att komma på en dålig placering i A? Och förra året åkte ju ena laget ut i B-semi och vi andra kom.. femma? Aja, men här är iallafall min silvermedalj som vi fick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0