Snöslask, pladask!

Publicerat: 2009-01-20 kl. 15:45:47

Redovisning idag då. Den gick väl egentligen helt OK fast jag vet att jag skulle kunnat mycket bättre om jag bara talade mer från.. hjärnan och hjärtat. Bättre lycka nästa gång! Det var i varje fall inte många från vår klass där. I början var vi bara sex st - Emy, Louise, Natalia, Jag, Donia och Oskar. Sedan när Oskis och jag börjat med redovisningen droppade Amina och Rafif in och slutligen Jocke, Fabian och Gino. Så vi var totalt elva(exkl. lärare) från klassen och vi är väl typ 30? Fast det var väl iofs skönt att man slapp redovisa för så himlans många(!)

Fick ju åka Kungsängentåget hem. Usch jag hatar det! Finns aldrig några bussar då att åka hem med från Jakan när den kommer in. Så jag fick GÅ hem. Tog ju fan en halvtimma >< Kom hem ca. 11.50 och om jag väntat på bussen hade jag kommit 11.55. Haha.

Följde med mammut och handlade. Vi kollade även in Viksjö Solarium för att se om det verkade nå bra. Ska kanske dit imorgon, eller till simhallen. We'll see! Har aldrig solat solarium i hela mitt liv så det blir spännande! Det var lite dyrt på Viksjö Solarium, 45 kr + 30 kr för glasögonen. Palla! Jag har för mig att det kostar 20-25 kr i simhallen? Ska kolla upp det på träningen idag!

Just nu sitter jag här och har snart druckit upp min drickyoghurt (ananas-guanabana-vanilj) och ska dra till träningen om ca 45 minutas! Btw, är min nya design klart snart! Behöver bara fixa till kodningen och lite sådant! =)

TBSL, TjaBa Så Länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0