Inte en blund

Publicerat: 2009-01-27 kl. 12:28:50

Det var ju en rolig natt inatt. Låg vaken i flera timmar. Somnade väl lite lätt efter fyra i en halvtimma och sedan somnade jag vid fem. Sen kom pappa in kvart i sex för att jag skulle upp. Trevligt värre. Till råga på allting så va jag inte riktigt frisk där jag låg. Hela halsen var tjock och jag drack vatten hela tiden. Nä, så någon skola blev det ej, trots att jag jättegärna ville gå. Men jag hade nog somnat ganska snart då jag satt mig på bussen. Att vara trött i skolan är så jävla jobbigt. Men tillslut somnade jag i mammas och pappas säng sådär innan sju och så sov jag till halv tolv. Min hals är fortfarande tjock och krasslig och jag är helt utsliten så får se om det blir någon träning senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0