Helvetesdag imorgon

Publicerat: 2009-01-15 kl. 22:32:02

Först matteprov, som jag kommer faila på så jävla hårt. Har inte räknat klart i matteboken och kan inte ett piss (på högre nivå) om Vinklar och Skala. Och övrig geometri som area och volym blir fel hela tiden konstigt nog. Hej, första IG sedan åttan!

Efter matten har jag samhäll som kommer bli så sjuuuuuukt segt för jag hatar samhälls uppgiften vi fått och allt kommer gå sämst.

Sedan håltimme(?) om inte Andrew fått Maijas mejl om ändring av tid.

Sedan Digital Bild till kanske klockan två. Extra lektion för två har gått bort. Sugit.

Efter skolan blir det den långa vägen hem som vanligt och här hemma väntar ekologin och världsbilderna. Yäy, kan knappt bärga mig......

Det enda jag ser fram emot är kvällens träning då vi ska ha den själv :)

Ska sova nu godnatt och adjö!

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

mmmmm!!!! vill ha!

2009-01-15 @ 22:43:20
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0