Harry Potter och Den vises sten

Publicerat: 2009-01-15 kl. 22:05:26

Har just sett första Harry Potter filmen! Är inte den otroligt bra? Jag kommer ihåg när mamma, simon och jag år 2001 kom ut från Falken bio och jag och simon var helt uppspelta över den! När jag kom hem gjorde jag ett eget litet "Wingardium Leviosa"-trick i Simons rum med en gul påskfjäder, en stol och ett snöre jag satte upp i hans lampa. Jag tror det inte blev så lyckat, haha! Men kul var det nog! :)

Och är de inte fööör söta? Så små :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är bra att man har fantasi i alla fall ;D När jag hade sett den första filmen trodde jag att jag också kunde besitta vissa krafter x') hjärnan kan verkligen spela en ett spratt ibland!



Jo, dom var söta då, nu har dom blivit jättestora ;o

2009-01-15 @ 22:29:11
Postat av: Cecilia

Haha det är bra att man har fantasi i alla fall ;D När jag hade sett den första filmen trodde jag att jag också kunde besitta vissa krafter x') hjärnan kan verkligen spela en ett spratt ibland!



Jo, dom var söta då, nu har dom blivit jättestora ;o



hm, mitt namn syntes inte på den första, vet inte om det kommer göra det nu heller!



/Cecilia

2009-01-15 @ 22:30:37
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0