Carl-Jans Änglar

Publicerat: 2009-01-09 kl. 22:37:01

Träningen gick dåligt idag igen. Fan!!! Mitt huvud är ju helt bortom tid och rum... hoppas verkligen nästa vecka går bättre annars börjar jag nästan grina ><

Skolan idag var väl annars helt OK. Dagen började med matematik, sedan hade vi samhälle och sist men inte minst engelska. Inte så.. effektiva lektioner kan man väl säga. Men iallafall så tog jag några bilder!

Första bilden är på Louise och Emy,
där syns även Rafif, Fabian och Gino i bakgrunden.
Andra bilden är på några conversenördar kallade Emy, Rebecca (jag) och Louise!




Nä, nu ska jag fortsätta med mina ostmackor och kolla på Carl-Jans Änglar! Så jävla bra, kan ses på TV3s WEBB-TV!
Imorgon är det sekretariat till dammatchen som gäller.
Godnatt och vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0