Vänta, vänta... hela dagen lång

Publicerat: 2009-02-09 kl. 18:20:58

Okej, så dagen har mestadels bestått av att vänta.
1. Gick ut till bussen 10 minuter för tidigt (kollade aldrig klockan när jag gick)
2. Fick stå vid nästa busshållsplats i ca 15 minuter
3. Väntade på tunnelbanan 2 minuter
4. Väntade på att mentorstiden skulle börja, ca. 5-10 minuter
5. Väntade på tunnelbanan 2 minuter
6. På grund av att någon ledning gått sönder i Årstaberg fick jag vänta 30 minuter på tåget.
7. Väntade 5 minuter på bussen
8. Väntade i många timmar (väntar ännu) på att basketen ska börja...

Hell yeah :) Det roliga var ju att min skoldag varade i knappt 5 minuter.

Från huset - Till huset
08.38 - 11.25

Ja det var min morgon det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0