Stendöd

Publicerat: 2009-02-11 kl. 19:49:02

Jag är verkligen trött. Skittrött. Hade idrott idag för första gången. Det var väl lite småskoj. Men en sak förvånade mig. Alla tjejer hade mjukisbyxor. De blev förvånade när först frågade (innan jag visste) om någon av dem hade shorts. De sa typ "shorts har ju killar". Hmhm. Så kommer jag från en skola där praktiskt taget alla tjejer hade shorts. Jaja. Emelie hade iallafall det också, baskettjejer som vi båda är. Och nästa gång har jag tvingat i Louise shorts också, haha ;) Vad vi gjorde på idrotten var iaf: uppvärmning, någon sjukt konstig och tråkig stafett, någon slags bollkull med mattor, doppboll, dodgeboll och slutligen fick vi välja mellan innebandy och fotboll. Jag valde innebandy. Jag ägde.

Skickade in samhällsekonomin nu. Borde göra geografi och moral & etik. Orkar inte. Ska nog kolla på Boys over Flowers sen. Det är den koreanska re-makern av japanska Hana Yori Dango - världens bästa drama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0