Squash + Gym

Publicerat: 2009-02-25 kl. 17:56:12

Vi skulle ju som sagt lira squash på idrotten, vilket var riktigt skojigt! Racketsporter är alltid kul. Jag och Louise var ju värsta bra och klarade en massa bollar utan att den slutade studsa. Höhö. En jäkel till boll alltså, studsar fan knappt någonting på golvet! I Squashhallen fanns det även ett litet gym, så vi gymmade när vi inte squashade. Faktiskt första gången för mig på gym och det var väl helt okej roligt. Fanns väl inte sååå himla många maskiner men men lite ben, mage, armar blev det iallafall. Jag testade för första gången en sån där roddmaskin! Har alltid velat göra det! Men Hej och hå träningsvärk i morgon!

Louise och jag! Haha, eller inte!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahha, lätt vi! ;D

2009-02-25 @ 23:00:17
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0