Kross mot JKS!

Publicerat: 2009-02-16 kl. 22:11:09

Match Match Match ikväll! Den gick faktiskt skitbra! Eller okej, det kom några minuter där vi slarvade och icke kämpade men efter en utskällning blev vi bra igen. Haha. Själv spelade jag ganska hyffsat och lyckades plocka hela nio pinnar! Fan, jag hade kunnat få tio eller t o m elva om jag inte missat sista staffen eller satt returen när jag missade! BAJS! Det var hundra år sedan jag fick över tio på en match.. ;o Jaja. Kanske nästa match mot Söder? Who knows! Det bästa var ju att vi faktiskt krossade dem ganska mycket efter att vi förlorat förra gången. Då förlora vi med endast ett poäng och nu vann vi med typ 40! :D

Nej nu ska jag alldeles straxt duscha (usch mitt hår är fett med fett)  och sedan kolla igenom matteboken och sedan sova! Har matteprov imorgon.. kommer ju gå.. bra. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hey hey du! Jag minns när jag, Ante och Jocke var och kollade på en match! Jag tror i alla fall att det var det? :D

2009-02-16 @ 22:51:53
URL: http://ceciliasplace.devote.se
Postat av: Cecilia

Haha okej ;) Jo, det gjorde dom kanske, kommer inte riktigt ihåg :O Jo, det var tider det då :) Synd att dom försvann :(

2009-02-16 @ 23:00:47
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0