Jag är inte korkad...

Publicerat: 2009-02-05 kl. 21:41:36

... ni missförstår mig bara!

Ja om matchen alltså. Vi vann med 36 poäng och nu ligger vi etta i serien. Matchen i sig gick väl egentligen ganska bra. Tråkigt att nästan hela laget bara sa negativa kommentarer om matchen. Det är som om man inte vågar tycka att det gick bra. Det är liksom lättare att trycka ner sig själv än att förbättra självförtroendet. Skumt. Nåja.

Jag har en rolig grej att berätta iallafall! Och det är att jag fick MVG i Naturkunskap A! Nu känns det verkligen att det var värt att ha suttit de där timmarna och gjort kompletteringen! Jag är så glad! =) 50 p avklarade, 2450 to go! Eller okej, ytterligare två 50 poängskurser har jag avklarat, men vet inte betygen än. Förmodlingen högsta där med!

Dessutom fick jag tillbaka grejor idag. I Am David bokprov (MVG!) och svenskanovellen (MVG!). Detta löper ju på bra med sådana fina betyg. Men I Am David kan jag ju fan icke hålla med om MVG:t. Jag skrev inte ens som det stod att man skulle göra, hade bara sovit två timmar den natten, och det gick sämst. Aja, ska inte klaga! Svenskanovellen gick jävligt bra iallafall, mycket bättre än vad jag trodde. Klarade ALLA betygskriterier förutom ett.. på G-nivå. Jag använder inte talspråk. Haha, men jag visste faktiskt inte att "kolla" var talspråk.

Hade japanskaprov också. Det gick nog bra för det var jävligt enkelt. Hälften av frågorna stod på övningsprovet vi fick för ett par veckor sedan. Lyckat. Hihi. Men jag tror jag halvt kommer faila på en fråga, glömde skriva en sak! :( Aja, jag tror inte det kommer ta så mycket på betyget inte.

Har skickat in båda historieuppsatserna nu varav den ena alldeles nyss. Är väl halvnöjd men får se vad de leder. Jag har iallafall observerat att jag skrivit betydligt mer än de flesta. Hm.

Träningen idag orkar jag inte prata om. Den var bara konstig. Riktigt konstig och tråkig. Och då menar jag inte tråkig att den inte var rolig, utan det var andra grejer som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0