Ibland förvånas jag över hur duktig jag är

Publicerat: 2009-02-28 kl. 18:16:28

En mycket bra dag idag! Även fast jag sov relativt länge har jag ändå lyckats att få mycket gjort. Har kollat på Gladiator, började i går kväll men orkade inte så värst länge. Som ni kanske vet är den filmen 2,5 h så det tog ju sin lilla tid. Efter det har jag nästan bara suttit och läst igenom texter om Antikens Rom och gladiatorspel samt skrivit väldigt mycket på filmanalysen. Jag känner att det här kommer bli skitbra! Nu har jag bara fråga tre och fyra kvar att utveckla ännu mer och sen är jag nog så gott som klar! Det ska sitta gott med en Ben & Jerry Pishfood till Melodifestivalen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0