Hej Hopp!

Publicerat: 2009-02-27 kl. 15:37:09

Jag har upptäckt en sak. Jag förstår inte ett ord av vad Olof, min mentor och geografilärare, menar när han har föreläsning. All information åker in i ena örat, och ut i det andra. Jag förstår aldrig vart han vill komma med det han berättar så jag måste läsa i boken för att förstå. Inte bra. Jag förstår när alla andra lärare snackar, men inte när han gör det. 

Har skrivit in min filmanalys på word nu. Tyvärr blev det inte lika mycket som jag trodde, men en början på sidan två iallafall... och det skulle vara två sidor. Så lite bra är det. Sedan har jag inte svarat fullt på fråga ett och inte heller två samt att jag nog kan utveckla fråga tre och fyra. Måste nog kolla på filmen en gång till. Ikväll får det bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0