Gulaschsoppa i en hel vecka!

Publicerat: 2009-02-23 kl. 22:14:43

Skulle inte ni också klara er på det? Det är så jävla gott! Och självklart ska det vara sån där färdiglagad soppa på burk, findus eller vad det är för märke! Jag kommer nog aldrig tröttna på gulaschsoppa! Har ni någon favoriträtt?

Nå, åter till verkligheten. Träningen var rolig men också lite jobbig! Vi körde lite teknik, skott, springa, fys osv. Det behövdes! Skulle ju skriva klart min uppsats nu också. Man kan väl säga att den är så klar så att man kan lämna in den, men bra betyg.. nja kanske inte. Ska försöka fila lite på den nu och sen blir det slummer! Ska ju upp tidigt imorgon vettni!

Jag har även varit duktig idag! Trots att Boys Over Flowers subbningen har kommit så har jag inte kollat på några nya avsnitt! Nej, plugget går före just nu! När allt är klart så ska jag kolla som belöööning.. mwihihi 8) Har även tankat hem en koreansk film, A Millionaires First Love, har hört att den ska vara skitbra och sorlig, och troligen romantisk! Perfekt kombination säger jag bara!

Psst.. jag är besviken på dig som tog bort prenumerationen av min blogg! Den är ju bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0