Tegomass med mig, någon?!

Publicerat: 2009-04-28 kl. 15:04:44

Är det någon som är villig att offra en dag (och då menar jag en dag) med mig för att gå och se Tegomass?! Det är bara en minikonsert (i think) och kostar endast 50 kr. Dessutom ingår deras nya CD!! Hur bra är inte det liksom?? Kom igen, vem vill inte se två pojkar från en av japans största popgrupper live?! :D :D Det kommer lätt bli ett minne för livet.... 8)
DET ÄR EN LÖRDAG I SLUTET AV MAJ! Kom igen, ni behöver inte ens gilla dem... bara dela denna stund med lilla mig :( Jag kan fan betala biljetten om ni inte orkar 8'O Så generös är jag! xD



Miso Soup ("engelska" XD)


Kiss ~ Kaerimichi no Love Song ~

Kimi + Boku = Love


Ai Ai Gasa

Kommentarer
Postat av: Louise

Sjunger dom på japanska eller engelska? XD

2009-04-28 @ 15:44:33
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Emy

Jag kanske kan se om jag kan följa med =)

2009-04-29 @ 12:29:45
URL: http://deardevil.devote.se
Postat av: Mina~

Jag skulle gärna följa med och störa dig~ Man får ju passa på när det kommer japanska artister hit, och för bara 50 kronor! -legasp- >w<

Det beror på vart det är, men det vore ju super kul ^^

2009-04-29 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0