Stairway to Heaven

Publicerat: 2009-04-07 kl. 23:34:38

Gud, vilken bra serie! Jag håller på och dör varje sekund av massa blandade känslor. Ibland blir jag förbannad och vill bara slå ihjäl folket i serien, ibland så tycker jag de är uuurgulliga. Har en så länge bara sett två av 20 avsnitt och huvudpersonerna har inte ens hunnit bli vuxna ännu. Om den fortsätter så här så... oboy, denna serie kommer lätt bli favorit!

Jag rekommenderar verkligen er att någon gång se en koreansk dramaserie. De är inte alls i samma stil som amerikanska, men oftast sååå mycket bättre och de sätter sig i hjärtat. Jag har hittills bara sett sex dramaserier och jag lovar, det är grymt svårt att sätta en favorit för de är så himla bra. 18 vs. 29, 9 End 2 Outs, Three Dads One Mom, Wonderful Life, Coffee Prince, Boys Over Flowers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0