LOOOOOOV!

Publicerat: 2009-04-03 kl. 16:05:45

Ja nu är det loooov! Eller okej om man ska vara petig så börjar egentligen inte lovet förrns på måndag och att jag egentligen inte har "påsklov" utan VTFF (Vecka Till Förfogande). Men eftersom jag är så duktig i skolan och inte har några IG varningar eller restuppgifter slipper jag tralla till skolan på mån & tisdag. På onsdag ska vi däremot dit och ha som ett slags FN-rollspel eller något. Men det är säkert kul =) Jag och Emy ska föreställa Japans representanter i FN .. typ.

Och vet ni en saaaaaaak? Efter det börjar vi inte förrns på onsdagen veckan efter wohooo! Suckers ni andra skolor som börjar på tisdagen! ;)


GRATTIS NATALIA PÅ 17-ÅRSDAGEN! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är så otroligt skönt att det är lov nu :D

2009-04-04 @ 00:29:43
URL: http://cecilasplace.devote.se
Postat av: Emy

JAPAN, WOOOHO xD

2009-04-06 @ 09:53:47
URL: http://emysplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0