Kvällens planering

Publicerat: 2009-04-29 kl. 17:53:20

Är ensam hemma hela kvällen, mamma är på Tjejgåing (tror jag) och brorsan är, HÖR OCH HÄPNA, på Blondinbellas studentskiva! Eller okej, kompisen Jocke går i hennes så klass så det är inget att göra åt. Men ändå! Jag ska iallafall ta det lugnt och plugga.
Det som ska göras är:

  • Plugga inför religionsprovet, ska kunna allt någorlunda!
  • Finjustera geografiuppsatsen
  • Skriva in historiaarbetet på word (det jag hunnit hittills) 900 ord, yaay!
  • Plugga japanska glosor (kanske!)
  • Äta gulaschsoppa!

Jag kommer stryka över det jag gjort när det är gjort!
Något på TV idag? Nej förresten, jag vill inte veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0