Karlbergs militärhinderbana

Publicerat: 2009-04-16 kl. 22:40:53

Det här var ju fan det värsta jag varit med om! För det första var det apkallt och mina händer var som is när vi startade. Sen blir det hela inte bättre med en stukad fot om man hoppar från 2-3 meters höjd flera gånger. Usch fyfan. Jag har blåmärken över heeeela kroppen och det gör så ont så ont. Snacka om att jag kommer röra mig som en gamling imorgon. Jag borde fan få ta pensionärsplatserna på bussen och åka hiss i skolan. Men det var ändå kul, men grymt jobbigt och läskigt. Jag har fobi för att klättra och balansera på bänkar och sådant och jag tror jag fått det efter jag bröt armen i femman. Eller visst, att bara klättra i lugn takt är inte så farligt .. men när det är tävling och man ska prestera, nej då är det en annan femma! Ne nu ska jag lägga mig och läsa och sedan försöka sova trots mina smärtor. Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0