こんばんは!

Publicerat: 2009-04-27 kl. 21:13:52

Blev klar med min förfining av arbetet ganska snabbt, よかった!!!、och jag hoppas att inget mer behöver göras och att jag får det betyg jag vill ha! Träningen idag blev lite cepe, då vår tränare smsade precis då vi skulle börja att han va sjuk. Fyfan vilken kalabalik det blev i hallen hahaha. Jaja, då hade vi egen träning med massa spel och sånt. Det gick sämst för jag har inte rört en basketboll på över en vecka.

I morgon är det skola som vanligt. Historia, matte och japanska står på schemat. Tråkig rättare sagt. Fast alla skoldagar är tråkiga såå... Ska försöka komma en bra bit på historiauppgiften så jag slipper göra så mycket hemma och bara koncentrera mig på relgionen. Må vi inte få andra läxor denna vecka.. men jag tror det faktiskt är rätt så lugnt på den fronten!

Jag är så arg, så arg! Det finns inget jobb att skriva CV till. Ska det här vara slutet på mitt fina svenskabetyg, att jag inte kan skriva ett CV? Sjukt att detta "måste" göras för att få godkänt i kursen. Jaha, och om jag fått mvg i allt och inte klarar av detta får jag alltså ig? Helt stört.


Kommentarer
Postat av: Maria

hitta på ett jobb då det kan ju inte spela någon roll, grejen är väl bara att lära er skriva en ansökan och cv liksom (: eller?

2009-04-27 @ 22:52:44
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0