April April! *

Publicerat: 2009-04-01 kl. 18:04:50

Första april idag och ni vet ju vad det innebär! Men har jag blivit lurad? Svar: Nej.

Dagen började med historia som var grymt tråkigt. Halva lektionen gick ut på betygssamtal och den andra gick vi igenom några frågor. Efter historian var det engelska. Prov. Det var piece of cake om man säger så. Sedan var det bara att vänta i 2 ½ h till idrotten skulle börja. I Solnahallen höll den hus och vi hade friidrott i världens sunkigaste hall. Dock gick det bättre än vad jag trodde på vissa grenar. Här är mina resultat och betyg:

60 m - 8,7 s - MVG (eg. var 8,5 mvg för tjejer men jag fick det ändå)
Kulstötning - 8,6? m - MVG
Längdhopp - 4,5 m - MVG
Höjdhopp - 1.20? m - VG (jag är riktigt kass på höjdhopp så jag är nöjd med ett VG. Jag har ju trots allt min längd att skylla på också)

Så det var min dag det. Snart är det mat och efter det ska jag fortsätta med det jag gör varje dag... Darfur.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är ju sjukt bra i idrott måste jag påpeka ! :O

2009-04-01 @ 23:42:44
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0