22 mars

Publicerat: 2009-04-22 kl. 21:33:11

Jag är fortfarande helt uppselt över att jag förmodligen kommer att få träffa mina favorit japaner! :D :D Jag vet dock inte om jag kommer våga säga ett ord till dem, även fast jag kan lite japanska. Menmen!

Tråkig skola idag som vanligt. Kollade klart på Häxornas Tid och började även skriva lite på uppgiften. Sen hade vi engelska nationella. Muntligt. Jag var med Emy och Natalia och det gick väl sådär. Kan ju egentligen mycket bättre men så har man ju tyvärr nerver också. Jaja, nu är det iallafall gjort och då återstår alltså bara uppsats och läs&hörförståelse delarna kvar i engelska. Sen är det ju matte, men det är en annan femma!

På idrotten hade vi handboll. Sög som fan och nu har jag asont i armen. Grymt tråkigt var det att spela match då tre killar bara passade varandra så man fick ju knappt någon chans att göra något.

Inte mycket annat har jag gjort idag förutom att lata mig och skrivit pyttelite på darfurgrejen. Ska skriva klart i morgon hoppas jag. Eller ganska klart. Jo förresten. Följde med och hämtade brorsan på Bromma flygplats. Har faktiskt aldrig varit där innan så det var en upplevelse ;) Mwahaha, jag skulle kunna BO på en flygplats <3


IMORGON ÄR DET EN SPECIELL DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0