090402

Publicerat: 2009-04-02 kl. 16:10:04

Vi fortsatte kolla på En Vampyrs Bekännelse på engelskan idag som jag förövrigt missade förra veckan då jag var hemma och sjuk. Så igår kväll så satte jag mig ner framför datorn och kollade cirkus en timme på den för jag visste inte riktigt hur långt klassen hade sett. Det visade sig att de hade sett jättelite bara. Jag tycker iallafall filmen är jättebra men lite väl äcklig när de biter och allt vad vampyrer gör.

Efter engelskan hade vi svenskan och vi gjorde inte så mycket där heller mer än att skriva dikter. Vi ska göra en antologi eller vad det heter med dikter och jag hade tänkt mig skicka in min gamla dick jag skrev i nian samt en eller ett par nya.

Vad som annars har hänt idag är att jag äntligen fått nya converse! Vita! Så nu har jag ett par rosa och ett par vita conversisar. Dock är de vita en halv storlek mindre, 36,5. Två nya t-shirtar införskaffades också av märkena Adidas och Nike. Perfekt till idrotten i skolan samt som överdrag innan träningen.

Nej nu ska jag fixa det sista innan träningen (sätta upp håret m.m.) för jag åker om 20 minutas! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0