Vinst mot Blackerberg!

Publicerat: 2008-09-21 kl. 11:02:53

Min första match för säsongen började med vinst! Igår hade tjejerna match och den förlorade de med tre fjuttiga poäng. Synd. :/ Men man ska inte gråta över spilld mjölk för idag vann vi! :D Spelet för min del var väl sisådär. Första perioden var jag verkligen urusel och rörde knappt bollen. Inte mycket mer hände i andra. Men i tredje poängen gjorde jag mina första två poäng och då bar det av! Tyckte mitt första mål var riktigt snyggt när jag och Frida körde en "give-and-go" och jag kattade in mot korgen! Andra målet den perioden var en pass från Charlotte och jag sköt rakt i korgen. Härligt! Fjärde och sista perioden gjorde jag ytterligare fyra poäng och jag fick spela nästan hela perioden *Happy*. Totalt gjorde jag åtta poäng av våra 63! Ca. 13%, inte dåligt för min del ^^ Hoppas kommande matcher blir lika bra som denna! :) So Long.

Kommentarer
Postat av: jessie

guuud vad du är duktig ;)

2008-09-21 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0