Smurfbasket

Publicerat: 2008-09-27 kl. 22:41:11

Smurfbasketen gick väl helt OK ändå. Jag och Mathilda hade hand om sexåringarna. Vissa var jättesöta och gjorde som de blev tillsagda, andra var lite jobbigare och klagade på alla lekar. Vi lekte svanskull, följa john, pepparkakskull, dribblingsbana, staffet med pilatesbollar och lite annat. Men barn är nog inte riktigt min grej iallafall. Hoppas det dröjer till nästa gång. Imorgon är det iallafall match för min del! Vi ska möta andra Järfällalaget och vi måste vinna! Vi är ju trotts allt det "bättre" laget och det skulle vara pinsamt om vi förlorade. Aja, ska nog ta och fixa mig för natten straxt! Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0