Uuusch..

Publicerat: 2008-10-08 kl. 08:32:47

Är i skolan. Andrew får inte igång sin dator så Digital Bild har inte börjat än. Haha.. klockan är snart halv och vi börjat åtta. Usch jag har så tråååkigt. Till råga på allt är Emy borta! Vart kan hon vara?! Jag hoppas verkligen hon kommer sen för jag ska ju leda teambuildingen i eftermiddag och då vill jag gärna ha folk jag känner med. Så har vi ju håltimme i två timmar också.... Blah. Varför tog jag på mig uppgiften att vara ordförande? Jag trodde ju inte att man skulle göra så här mycket. Kommer ju hem sent också. Typ klockan fyra. Tur att jag inte har träning. Då hade jag varit död...... Och Andrew har fortfarande inte fått igång sin dator ordentligt. Depp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0