Utskottsmöte

Publicerat: 2008-10-10 kl. 19:05:23

Idag var det alltså dags för Miljöutskottets möte. Det gick väl ganska bra och vi blev klara mer än en timma före planerat. Christoffer och jag var väl egentligen inte så jättebra orföranden för vi gjorde inte på det sätt man skulle. Men eftersom vi fick igenom en motion så ska man ju inte klaga. Kan ju säga att Christoffer gjorde mest haha. Det jobbigaste var väl att ingen verkade ha förstått hur en motion egentligen skulle se ut. Kollade på deras individuella motioner och ingen hade följt instruktionerna. Så jag fick fixa alla rubriker och sånt själv så allt skulle bli rätt. Sedan är det tags för plenarsessionen där vi ska läsa upp problemet och åtgärdsförslagen och samla röster så det går igenom. Men det är inte för än om några veckor tror jag.
  Om ca 15 minuter ska jag dra mig till Sporthallen för träning. Huhu. Orkar egentligen inte en fredagkväll men jag måste IFALL jag blir uttagen till matchen i helgen. Sämst för jag vill kolla på Idol! Nu måste jag ju sitta och se repriserna på söndagar och blabla..bajs! AJAA.. Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0