Tjejerna vann stort över Alvik!

Publicerat: 2008-10-20 kl. 22:12:29

Riktigt bra spelade dem! I början var det lite scary sådär, men redan i andra, tredje och fjärde perioden visste man vilket lag som ägde planen. Tjejerna krossade alltså Alvik brudarna med 28 poäng. Jag, Anne och Mathilda satt då sek på matchen. Eller jag gjorde typ inget mer än att vända pilen fram och tillbaka, säga till om byte plus pyttelite till. Men det var väl najs ändå, höhö! Nu ska jag snart tagga till sängen och slumra sött. Vanlig dag imorgon med skola och träning. Fast det skulle vara lugn för att vi har haft så många matcher nu i helgen samt att vi ska ha en på onsdag! KUUUL MED MATCH IGEN! :D Längtar! Jag längtar även tills på Lördag då mamma, pappa, simon och jag ska fara upp till Gävle i ett par timmar för att hälsa på Jessie, Rickard och lilla söta Natalie! :D:D LÄNGTAR SOM FAN DIT :D <3

Juste jag hade vääääääääääääärsta ont i magen i morse. Fyfan jag höll på att dö! Men det gick över ganska så fort men det var seriöst den värsta magonten jag haft någonsin. Och magen var skit svullen så det såg ut som att jag var med barn XD haha.. fick ta mina säckiga jeans bara för det :(

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vi längtar också :D

2008-10-21 @ 10:16:28
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0