Taggad till max!

Publicerat: 2008-10-11 kl. 09:54:28

Nej det är jag faktiskt inte.. Är nog aldrig taggad till att spela match. Eller jo, bara på cuper som Göteborgsfestivalen! Smartass jag är, jag rostar brödet UTAN brödet i rosten.. >< Men åter till ämnet! Snart ska jag alltså bege mig till Sporthallen och möta laget för att sedan åka till Bredäng och krossa JKS! Hopefully.. vi har ju förlorat innan. Men vi är grymt mycket bättre i helhet! I JKS är det typ 2-3 som kan spela, resten suger. Om inte de har utvecklats något sedan förra säsongen. Nog pratat om JKS. Jag hoppas verkligen att vi vinner för det skulle vara så jävla kul! =D Såklart. Men nu ska jag ta och fixa det sista sen dra, SEE YA'LL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0