Plåtning

Publicerat: 2008-10-06 kl. 21:05:43

Ja, idag har man plåtats tre gånger. Skolfoto, ensamfoto och.. ensamfoto igen för ID-kort! Kul? Nej, inte direkt. Blev nog sämst på alla haha. På skolfotot fick jag stå i mitten, såklart för jag är kort, och såklart vriden åt helt fel håll. Men jag stod ändå ganska "rakt" eftersom jag fick stå i mitten.. så det kanske blir bra ändå? Aja, fick stå mellan Emy och Hashim iaf. ^^ Lunchen idag var skitkul. Jag, Emy, Rafif och Afsana satt och snacka massa gamla minnen om typ Bolibompa, Lilla Melodifestivalen och andra barnprogram! Haha.. det var megaskoj!
Btw kommer veckan vara sämst. Särskilt onsdag och fredag. Jävla Ungdoms Parlamentet jag är ordförande i.. och Diana är typ sjuk så då blir det jag och Christoffer som får göra allt.. och vi är.. sämst.. iallafall jag. Imorgon är det ingen skola då vi ska till ABF-huset och ha Studieteknik-kurs hela dagen. HEJS!

Kommentarer
Postat av: emelie

synd att du fick stå åt fel håll på skolfotot?:P men det blir nog bra ändå:)



jag ville bara säga att jag har börjar blogga igen ifalla att du ville veta! ;P

2008-10-07 @ 22:18:24
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja... ;o



okej va kul :D ska läsa!

2008-10-08 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0