Match mot Täby!

Publicerat: 2008-10-18 kl. 22:52:57

Resultatet blev 69-31 till oss men jag tänkte nu bara tala om hur det gick för min del. Jo, det gick väl sådär. Jag var betydligt bättre i offense än defense där jag sög något helt otroligt. Visste varken ut eller in, helt förvirrande. Jag förstod inte varför. Fyra poäng lyckades jag däremot plocka. Inte mycket, men bättre än inget iallafall? Imorgon är det match i Nacka mot Skuru. Jag är taggad som fan! =D
Läs mer om hur vi krossade Täby här!

Dags för nytt lagfoto, kanske?

Kommentarer
Postat av: emelie

shit vad ni utklassade dem:P

hur kommer det gå mot de andra då?

Juste, har du träffat Natalie än då?:)

2008-10-19 @ 11:59:17
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jao!

Det kommer gå bra och eftersom jag svarar på detta nu så kan jag ju säga att det även GICK bra! :D

Nej tyvärr så har jag inte det :/

2008-10-19 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0