Massor...

Publicerat: 2008-10-21 kl. 14:30:51

Har massor med skolarbete nu framför mig. Prov i Datorkunskap. Prov i Samhällskunskap. Prov i Engelska. Stort läxförhör i Naturkunskap. Hålla ett argumenterande tal i Svenska. Och säkert mycket mer. Herrgud. Och jag som vill ta det lugnt på mitt "tvådagars-lov". Idag gjorde jag faktiskt en ovanlig sak. Jag gick aldrig av vid Karlberg som vanligt. Jag fortsatte in mot centralen och tog tunnelbanan därifrån till skolan. Lite för omväxlingens skull.

High School Musical är inget jag gillar. Men bara för det ska jag kolla på den!

Update: Har inte ens kollat på fyra minuter av filmen och jag redan tycker jag att den suger som vanligt. Man står ju fan inte och är feeeeeett nervös med armarna i kors och sjunger sådär bra? Eller, bra? Låter ju pipigt som fan och passar inte ens till Zac och Vanessa. Helt overkligt. Usch och blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0