Jahaja..

Publicerat: 2008-10-11 kl. 22:35:12

.. då börjas det igen. Jag kan ju inte direkt säga att jag fick spela dagens match. Högst fem minuter i början av matchen. Skitkul. Vill de att jag ska sluta eller? Isåfall får de väl säga till att jag suger och ska dra. Idioter. Det hade kanske känts liiite bättre att vara bänkvärmare om vi vunnit. Men det gjorde vi ej mot detta pajaslag. Vi ägde dem så jävla hårt de sista två perioderna men tyvärr räckte det inte till vinst. Bajs. Hoppas tjejerna krossar dem nästa gång för jag det känns fan inte som att jag kommer spela få något mer.

Kvällen har iallafall varit trevlig. Jessica och Robban, Nicole och Andreas kom hit och åt middag! Det var trevligt som sagt. Ska göra något annat nu. Ha en fortsatt trevlig lördagskväll i era trevliga liv, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0