God eftermiddag

Publicerat: 2008-10-01 kl. 14:55:15

Väldigt tråkig skoldag idag. Gjorde abslolut inget på DBn och på matten satt jag, Maija, Mina och Oskar bara och snackade och skickade lappar mellan varandra haha. Men det var kul. Ligger nio sidor före i matteboken än vad man ska vara.... Har ju glömt att berätta att jag fick MVG på mitt Japanskaprov! Grattis till mig. Eller omedetou!

  När jag kom hem från skolan åkte mamma och jag till jakan och käkade lunch på Quick Café. Sen handlade jag lite både i Jakan och på Outlet i Barkarby.


Halsbandsur från Glitter, 129:-



Vi håller ju på och bygger om köket. Tänkte från och med nu försöka lägga in en bild varje dag för att se förändringen! Tyvärr är vi redan nu på dag tre och jag har inte tagit några tidigare bilder förutom som det såg ut igår...

Dag 2 (igår)

Kommentarer
Postat av: Jessie

shiiit vad det är tomt!! :p

2008-10-01 @ 15:05:55
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0