En dag på stan

Publicerat: 2008-10-31 kl. 17:38:09

Fyra timmar i Sveriges huvudstad tar verkligen kol på en. Särskilt en grå och regnig dag som idag! Mamma och jag kollade i många butiker för att hitta ett par jeans. Hittade till slut ett par på Weekday. De två Gina Tricot affärerna mitt i stadens kärna är skit. Mamma och jag hittade en betydligt bättre och lugnare en bit bort vid PK-huset. Visste faktiskt inte att det fanns tre stycken mitt inne i stan. Man lär sig någe nytt varje dag!
  På JC träffade vi på Charlotte och hennes pojkvän. Mycket trevligt. Inte så ofta man träffar på någon man känner mitt i stora staden. Jag berättade att jag hade problem att hitta jeans pga att jag är för kort och då sa hon att hon har samma problem fast tvärtom. Alltså att hon är för lång! Haha.
  Jag besökte faktiskt Urban Outfitters för första gången idag! Kanske en rolig affär en soligare dag. Mamma och jag letade efter Gul & Blå men tror ni vi hittade den? Nej. Det är konstigt eftersom det finns hela sex affärer på nästan samma ställe! Skillat. Men lite shopping blev det iallafall! =)
  Ikväll är det min första lediga fredagskväll på länge och då ska det kollas på Idol och käkas Gott&Blandat. Det är schlager tema vilket ska bli skitkul. Heja Alice! 




Tunika + bälte från Gina Tricot
Jeans av märket Cheap Monday från Weekday


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0