Vissa kurser borde bojkottas!

Publicerat: 2008-11-04 kl. 21:10:11

Jag vill verkligen inte ha engelska. Fyfan. Eller det är väl inte kursen det är fel på, utom läraren. Han ger oss läxor hela tiden. Exakt varje lektion. Så imorgon ska jag göra klart all engelska. Jag ska det. Sen ska jag även skriva klart mitt argumenterande tal. Och plugga japanska. Det kommer bli hårt. Men jag slutar 10.50 så jag har hela dagen på mig! Suck, kom på att jag ligger asmkt efter i matten också. Nä, nu hatar jag skolan. Och japanskan. Herregud den läraren är ju också störd! Ger oss 70 glosor tills på torsdag! 70?!?! Egentligen är det 140 eftersom det är Japansk-Engelsk bok. Fan va "skönt". Jag dör om vi kommer ha glosförhör. Seriöst jag skjuter mig själv! Nä nu ska jag duscha och plugga.. japanska tror jag. Hej då och Godnatt! Kanske vi ses ute på gatorna imorgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0