Vilken klantig dag!

Publicerat: 2008-11-21 kl. 14:04:59

Dagens första lektion var matte. Jag gjorde absolut ingenting första timmen, väntade bara på att göra checkpoint. Det var faktiskt ovanligt svårt. Och det ska vara på G nivå. Jomenvisst.. varför ser jag då VG frågor på testet? Aja, det gick iallafall bra. Efter matten hade vi samhäll vilket var ganska tråkigt. Efter det så gick jag, Louise och Mina ner och såg att det var knappt något matkö alls. Så jag och Louise rusar upp till salen igen för att hämta våra kort. Och vad tror ni händer? Jag snubblar och trillar på SISTA trappsteget XD Såg nog jävligt kul ut.
   Sista lektionen, engelska, fick vi slippa. För Dennis lyckades övertala Erik att låta oss gå hem. Haha, han är så lättövertalad den där Erik alltså. På centralen på väg hem, såg jag bajs på golvet! Fyfan vad äckligt och som det luktade! Och en stackars tjej halkade och ramlade på det! Usch.. 
  På bussen från Jakan träffade jag Jonna! Hade inte träffat henne sedan skolavslutning så det var bara trevligt.. ^^ Hon hade färgat håret mörkrött och piercat sig under läppen. Det passade henne!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja vi får träffas nån dag och ta igen allt som hänt :D <3

2008-11-26 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0