Vad har jag gjort då?

Publicerat: 2008-11-20 kl. 14:46:22

Jag har upptäckt en sak. Majoriteten av vad jag skriver är om skolan. Inget annat. Därför tänkte jag skriva upp lite andra saker jag gjort i veckan.. och lite vad som hänt idag.

  • I måndags skrev jag engelska prov och det gick verkligen åt skogen
  • Igår var jag och mamma på Globen Shopping för att inhandla en hemlig sak
  • Jag gjorde även min NK-debut, dvs. jag var på NK för första gången
  • Jag har testat en Gåsjacka (även kallad Canada Goose) och den var jätteskön men inget som ska köpas pga av priset och att det är en fjortisjacka
  • Jag har fått ett smeknamn av Oskar: Rebbis - MVG-monstret. (Det stämmer väl ändå inte? ;O)
  • Hade Ideologi-prov idag och det gick nog skitbra =)
  • Jag träffade Timmy på tåget och blev jätteförvånad och förstod först inte vem han var, HAHA
  • Just nu sitter jag och käkar Ahlgrens bilar och ska tyvärr inte på träningen ikväll pga att jag fortfarande är sjuk

Oj det blev visst lite skolhändelser ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0