Svacka...?

Publicerat: 2008-11-27 kl. 15:07:18

Jag hatar att medge det här men.. jag har sämst betyg! Ingenting blir som det ska längre och jag lyckas aldrig nå ett MVG? I början av terminen gick det som det skulle.. men nu? HEJ G+! Nej nu måste jag ta mig i kragen för så här får det inte fortsätta! TUR är det att det bara är 100p kurserna som fuckar sig. Det betyder att jag har ytterligare ett halvår att skaffa mig mina MVGn.
  När jag kommer hem från träning ska jag plugga Engelska och Samhällskunskap. Har värsta stora provet i Sh om två veckor, om jag får göra det eftersom jag ska bort, och det måste gå jävligt bra annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0