One way or another

Publicerat: 2008-11-13 kl. 08:26:43

Idag tog jag faktiskt en annan väg till skolan! Jag tog direktbussen! Från Kassavägen till Handelshögsskolan. Det var jääävligt najs att slippa byta och bara sitta och ta det lugnt på bussen i sisådär en halvtimma. Lite nervöst var det ju för jag visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta och jag ville helst inte komma försent. Men det gjorde jag icke. 07.40 klampade jag in i skolan. Så försent kom jag då inte. Nej jag skulle t o m kunna ta en senare buss, men det kanske inte är så smart ifall det skulle vara mycket traffik. En rolig sak är ju att jag egentligen hade sovmorgon idag. Nu får man ju en timma hål istället efter datorkunskapen. Sen kort SO-lektion och sen håltimma igen  >< Men inget jag kan göra något åt! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0