Oh, gosh.. I'm really sleepy

Publicerat: 2008-11-10 kl. 16:46:32

Har sovit hela dagen känns det som. Men det har jag ej.. mindre än 3 timmar. Kan bero på att jag knappt fick 5 timmars söm inatt. Tyvärr så kommer jag ju iiiinte kunna sova i natt då. Great. Och jag som har tal i morgon vilket kommer gå piss eftersom jag kommer svimma av sömnbrist som jag nästan gjorde idag. Suuuuuuck. 
   En massa prov har jag också. Vår klass klagade på alla provdatum och det resultetade till att alla har förflyttats hit och dit. Så nu har jag 3 prov nästa vecka. Lyckat säger jag(!) Fast jag kanske har datorprov på torsdag. Hela klassen säger nästa vecka men jag är bergsäker på att det är nu på torsdag. We'll See.. Nä, nu ska jag göra något annat som får mig på benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0