Nöjd med ett svagt mvg

Publicerat: 2008-11-11 kl. 12:57:58

Hade mitt argumenterande tal idag. Gick väl helt OK faktiskt. Fick svagt mvg och då måste det ju gått ganska hyffsat ;) Jag är nöjd iallafall! Min senaste redovisning inför klassen var väl typ i åttan och då fick jag bar G. Usch, jag dog då. Nu är jag lever jag igen! Haha, skönast var ju Max tal! Han argumenterade mot Blondinbella HAHAHA.. det var asroligt XD Ingen träning för mig idag då jag ska ta Gardasil spruta. Ni vet mot livemodercancer. Huhu. Jag som ville träna också. Menmen. Lika bra att missa en träning den här veckan då jag troligtvis ändå inte kommer att kunna spela helgens match. TBSL, TjaBa Så Länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0