Jag kan säga att jag är duktig

Publicerat: 2008-11-01 kl. 16:46:54

Jag har verkligen varit duktig idag. Engelskan gjorde jag klart ganska fort. Blev lite störd av datorn när jag pluggade naturkunskap så den stängde jag bara av och därefter gick allt med en väldig fart. Har nu lite mer koll på jordens utveckling än tidigare. Matematik har jag suttit och gjort väldigt länge känns det som. Jag vet inte riktigt hur länge faktiskt.. kanske 2-3 h? Duktigt av mig säger jag igen. Men ändå är jag ett helt kapitel från vart vi ska vara på onsdag. Så det blir mycket att räkna imorgon också. Någon pluggning till datorkunskapsprovet blev det inte iallafall. Kanske lite senare ikväll. Nu ska jag bara vänta på mat och ta det lugnt! Adiós.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0